  • 21. Data: 2005-09-18 15:25:34
    Temat: Re: Policja - równi i równiejsi.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli tu było TYLKO ;-) 10 % miesięcznych dochodów

    jednak nie powinno miec miejsca, to zlodziejstwo moim zdaniem.
    Tak jak podatki 50 % ktore miedzyinnymi Lepper proponowal.

    P.

  • 22. Data: 2005-09-18 15:28:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jednak nie powinno miec miejsca, to zlodziejstwo moim zdaniem.
    > Tak jak podatki 50 % ktore miedzyinnymi Lepper proponowal.

    A gdzie jest ta granica zlodziejstwa ? 40% to praktycznie takie samo
    zlodziejstwo jak 50%.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-09-18 17:40:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    przyszły emigrant napisał(a):

    > jest chore ? A On mi na to, że jest, ale to norma. Jak ktoś jedzie Audi, BMW
    > czy Mercedesem, to zawsze dostaje maksymalny mandat i punkty.

    Bzdura ... Ja jeżdżę BMW :>
    Łamię przepisy na gminnie ... w 99 % ratuje mnie CB RADIO.
    Zatrzymano mnie w ciągu roku 2005 2 krotnie :

    1. Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej na zakręcie + przekroczenie
    o 70 km/h - 0 pkt 0 PLN - szerokiej drogi ;)

    2. Zakaz skrętu w lewo - ja skręcam ... nie mam dok. od auta,
    nie mam dok OC , mam tylko prawko ... - 0 pkt 0 PLN - szerokiej
    drogi ;)

    Trzeba mieć fantazję dziadku ;) Bajer i jeszcze raz bajer ...
    Fakt - masz po prostu pecha ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 24. Data: 2005-09-18 17:42:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    p...@g...pl napisał(a):

    > Niestety w Polsce ciągle mandat uzależniony jest od marki samochodu i

    Bzdura. j.w.

    > widzimisie policjanta.

    Fakt ... trzeba nauczyć sobie radzić, albo wystawiać pupe ;)

  • 25. Data: 2005-09-18 17:43:21
    Od: piwar <p...@p...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > W Polsce przyjęto taryfikator o stałych kwotach. Można się kłócić, czy
    > to dobre rozwiązanie, tym nie mniej Policjanci nie mają innego
    > wyjścia, jak go stosować.

    Oj, raczej nie nazywałbym tego taryfikatorem o stałych kwotach. Bo
    okazuje się, że jeden zapłaci 500, drugi zapłaci 250, trzeci nie zapłaci
    nic (patrz kolega z BMW z CB, który ma dobry 'bajer'). Albo wszyscy
    płacą równo (i najlepiej wysoko) z konsekwentnie używanymi punktami i
    zakazem prowadzenia, albo uzależniamy od dochodu (tego zanim się stratę
    odliczy :) ) i kara finansowa jest na tyle dotkliwa, że punkty pełnią
    prawdziwie pomocniczą rolę (jak teraz).
    Chwilowo jednak mechanizm jest jakiś dziwny. Kary są różne, względnie
    niskie, czasem żadne, a punkty nie spełniają za bardzo swojej roli. Mój
    kolega miał 20, dostał 6 a policjant zostawił mu prawo jazdy. Dalej
    jeździ. Podobno ma czekać na jakieś pisemka z urzędu (gminy?) o
    skierowaniu na egzamin.
    I jaki tu jest element zniechęcający do niełamania przepisów?

    Pozdr.
    piwar.

  • 26. Data: 2005-09-18 18:09:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Trzeba mieć fantazję dziadku ;) Bajer i jeszcze raz bajer ... Fakt -
    > masz po prostu pecha ;)

    Podaj numer rej. to zobaczymy czy do sie ograniczyc Twoje szczescie, tak
    aby Twoje punkty byly powyzej 0, a i o jakies PLN tez bedziesz lzejszy :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2005-09-18 18:15:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Podaj numer rej. to zobaczymy czy do sie ograniczyc Twoje szczescie, tak
    > aby Twoje punkty byly powyzej 0, a i o jakies PLN tez bedziesz lzejszy :)

    Cóż ...

    nc

  • 28. Data: 2005-09-18 18:16:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Cóż ...

    Eee... Widze z sygnaturki, ze jednak jestes jakies inne miasto niz moje.
    Spij spokojnie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2005-09-18 18:20:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A gdzie jest ta granica zlodziejstwa ? 40% to praktycznie takie samo
    > zlodziejstwo jak 50%.

    ten 40 % byl, a geniusz chcial podwyzszyc, zreszta masz narazie do wyboru
    jeszcze liniowy, nie zdziwil bym sie
    gdyby ten czlowiek nastepnie chcial te mozliwosc zablokowac.

    a 40 i 50 % to nie to samo przy wysokich dochodach :-)

    P.

  • 30. Data: 2005-09-18 20:02:25
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 18-09-2005 o 19:40:14 Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    napisał:

    > Bzdura ... Ja jeżdżę BMW :>
    > Łamię przepisy na gminnie ... w 99 % ratuje mnie CB RADIO.

    a w której gminie wokół Wrocławia łamiesz te przepisy ?

    --
    lynx