  • 21. Data: 2004-04-06 15:18:47
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > No popatrz.
    >
    > Ciekawe, jakim cudem funkcjonują i nawet zarabiają na siebie firmy
    > produkujące linuxa i okolice ;)

    korzystasz moze z gadu gadu?

    Wejdz na strone gadu ->reklama -> cena wyswietlenia 24 godz. bannera .

    albo powiem, jak ostatnio bylem , wynosilo to 18 tys. zl.

  • 22. Data: 2004-04-06 16:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > korzystasz moze z gadu gadu?
    > Wejdz na strone gadu ->reklama -> cena wyswietlenia 24 godz. bannera .
    > albo powiem, jak ostatnio bylem , wynosilo to 18 tys. zl.

    Ahem... Zakładam, że określenia "pytanie retoryczne" oraz "ironia" nie
    są dla Ciebie obce?

    Zadając to pytanie znałem odpowiedź.

    Pomijam już taki detal, że GG to wingrozowa aplikacja (na linuxa nie
    wyprodukowali - w zwiazku z czym 'nie chcem ale muszem' ;) korzystać z
    np. GAIMa, który reklam nie pokazuje :-P )

  • 23. Data: 2004-04-06 18:24:59
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > a mozesz to jakos uzasadnic?

    jasne
    do kradziez oprogramowania mozna porownac do:
    pozyczenia od kolegi samochodu
    rozebrania go do czesci pierwszych
    pomierzenia ich , narysowania
    wykonania identycznych
    zlozenia samochodu

    kazdy , kto porownuje skopiowanie windowsa do kradziezy z parkingu
    samochodu jest demagogiem
    albo soft-biznesmenem nieudacznikiem, ktory chcialby aby marketing za
    niego zrobila policja/prokuratura i sady

    pozdro
    xmarcel

  • 24. Data: 2004-04-06 18:39:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Ahem... Zakładam, że określenia "pytanie retoryczne" oraz "ironia" nie
    > są dla Ciebie obce?

    nie sa :)

    > Zadając to pytanie znałem odpowiedź.

    wiem :)

    > Pomijam już taki detal, że GG to wingrozowa aplikacja (na linuxa nie
    > wyprodukowali - w zwiazku z czym 'nie chcem ale muszem' ;) korzystać z
    > np. GAIMa, który reklam nie pokazuje :-P )

    ale masz juz oprogramowanie (nie pamietam firmy) dla firm pod linuksa, za
    darmo zreklama , bez reklame odplatnie.

    ale to tak na marginesie

  • 25. Data: 2004-04-06 18:43:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > jasne
    > do kradziez oprogramowania mozna porownac do:
> [...]

    gowno prawda.

    > kazdy , kto porownuje skopiowanie windowsa do kradziezy z parkingu
    > samochodu jest demagogiem

    > albo soft-biznesmenem nieudacznikiem, ktory chcialby aby marketing za
    > niego zrobila policja/prokuratura i sady

    no faktycznie, za soft biznesmena nieudacznika Billa Gatesa ktory posiada 49
    mld dolarow wszystko zrobila Policja/prokuratura,
    Smutny jestes..

    Kazda ukradziona kopia programu (licencja) to tak jak kradziez kwoty za
    ktora program jest sprzedawany.
    Bo widze za malo qmaty jestes. Teraz sobie przyrownaj do czegos i sie
    pochwal swa wiedza.

    > pozdro
    > xmarcel

    ja rownierz (z) pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-04-06 18:54:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > Kazda ukradziona kopia programu (licencja) to tak jak kradziez kwoty za
    > ktora program jest sprzedawany.

    Popełniasz pewne nadużycie - zakładasz, że dana osoba dysponowała
    właściwą kwotą a program nabyła w celu normalnego użytkowania.

    W przeciwnym przypadku czy ma program, czy nie ma programu - producent
    ma 'kradzież' takiej samej kwoty.

    I zupełnie innym zjawiskiem jest firma używająca nielegalnego
    oprogramowania do generowania solidnego dochodu, a 'zaoszczędzoną' kwotę
    przepuszczająca na 'koszta reprezentacyjne', niż np. szaraczek, który
    chciał potestować oprogramowanie/nauczyć się go (znajdź mi działającą
    wersję 'demo' wingrozy - M$ ma 'piractwo' wliczone w marketing: jakby
    chcieli na prawdę zabezpieczyć, walnęliby jakiś klucz sprzętowy i byłoby
    po 'amatorskim' piraceniu).

  • 27. Data: 2004-04-06 19:04:47
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > gowno prawda.

    prawda prawda, trzeba miec niezle klapki na oczach aby tego nie rozumiec

    > no faktycznie, za soft biznesmena nieudacznika Billa Gatesa ktory
    posiada 49
    > mld dolarow wszystko zrobila Policja/prokuratura,

    MS nigdy dotad niescigal piractwa, nawet nieprobowal
    powiem wiecej - doskonale zdawal sobie sprawe, ze piractwo uszczelnia
    rynek
    kazdy wie, ze na wielu rynka dzisiejsza pozycje ms zawdziecz piratom

    > Smutny jestes..

    zerknij w lustro ;)

    > Kazda ukradziona kopia programu (licencja) to tak jak kradziez kwoty
    za
    > ktora program jest sprzedawany.

    cos malo qmaty jestes.....
    wyobraz sobie:
    masz 1000zl, ktos ci kradnie 100 - pozostaje Ci 900
    masz 1000zl, ktos nie kupuje Twojego produktu w cenie 100zl - nadal masz
    1000 zl

    pozdro
    xmarcel

  • 28. Data: 2004-04-06 19:58:13
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    x...@b...gazeta.pl news:c4uslu$8tu$1@news.lublin.pl

    > kazdy , kto porownuje skopiowanie windowsa do kradziezy z parkingu
    > samochodu jest demagogiem
    > albo soft-biznesmenem nieudacznikiem, ktory chcialby aby marketing za
    > niego zrobila policja/prokuratura i sady

    Wiec jak np napiszesz wiersz, wykonasz zdjecie, namalujesz obraz olejny,
    zaprojektujesz nowy samplot, a ktos wezmie te zdjecia / obrazy plany i je
    sobie skopiuje nie placac nikomu ani grosza, to wszystko jest ok?

    Jakby tak bylo to nikt by nic nie projektowal, anie wieszy/ksiaze nie
    pisal, anie filmow nie robil.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 29. Data: 2004-04-06 20:48:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > właściwą kwotą a program nabyła w celu normalnego użytkowania.
    >
    > W przeciwnym przypadku czy ma program, czy nie ma programu - producent

    produkuje oprogramowanie, sam sprzedaje, i nie interesuje mnie kto kradnie,
    w jakim celu , wiem ile mam z jednego egzemplarza
    i wiem o jaka kwote moge zostac okradziony. Kradziez to kradziez.

  • 30. Data: 2004-04-06 20:51:45
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie skopiuje nie placac nikomu ani grosza, to wszystko jest ok?
    >
    > Jakby tak bylo to nikt by nic nie projektowal, anie wieszy/ksiaze nie

    a gdzie ja napisalem ze piractwo jest OK?
    doskonale sobie zdaje sprawe ze slusznosci ochrony dobr intelektualnych.
    jednakze coniektorzy mocno przesadzaja z potepianiem uzytkownikow
    "lewych" kopi programow
    sam wlasnie kiedys porownales do kradziezy samochodu

    pozdro
    xmarcel