  • 1. Data: 2009-06-09 10:46:27
    Temat: Policja czeka na zwiawiadomienie...
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    "Jak dotychczas obdukcji nie ma i nie ma zawiadomienia o przestępstwie
    "

    Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
    policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

    Abstrachujac od podtekstu politycznego, jak to mozliwe, ze caly kraj
    wie o zdarzeniu, zas policja czeka w majestacie prawa, jak gdyby nic
    nie wiedziała?

    Całość tu:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,67033
    56,Policja__Czekamy_na_zawiadomienie_od_Cugier_Kotki
    .html

  • 2. Data: 2009-06-09 10:51:51
    Temat: Re: Policja czeka na zwiawiadomienie...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 9 Cze, 12:46, VoyteG <V...@h...com> wrote:
    > Abstrachujac od podtekstu politycznego, jak to mozliwe, ze caly kraj
    > wie o zdarzeniu, zas policja czeka w majestacie prawa, jak gdyby nic
> [...]

    Bo niektore rzeczy scigane sa z urzedu a inne nie?

  • 3. Data: 2009-06-09 10:52:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VoyteG wrote:
> [...]
    >
    > Całość tu:
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,67033
    56,Policja__Czekamy_na_zawiadomienie_od_Cugier_Kotki

    Policja wie i tego nie ukrywa.
    Tylko, że nie będzie się tym zajmować dopóki poszkodowany tego nie zechce.

    Generalnie to ktoś tu mocno ktęci i za jakiś czas wyjdzie, że sprawa
    została wymyślona.

  • 4. Data: 2009-06-09 10:52:43
    Od: kuba <j...@g...com>

    VoyteG pisze:
> [...]
    >
    > Całość tu:
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,67033
    56,Policja__Czekamy_na_zawiadomienie_od_Cugier_Kotki

    Nie wiadomo do jakiego przestępstwa tam dokładnie doszło, ale pewnie do
    takiego, które ejst ścigane na wniosek (albo nawet z oskarżenia
    prywatnego), więc nie ma sensu wszczynania postępowania z urzędu, a
    wręcz nie można tego zrobić.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2009-06-09 10:59:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
    > policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

    ile ty masz lat chlopaku ze takie rzeczy wypisujesz, to ze gazety o czyms
    napisaly, nie znaczy ze to cos sie wydarzylo

    nie wiem czy wiesz, ale np super expres oglaszal koniec swiata przynajmniej
    raz, caly kraj o tym wiedzial, tylko jakos swiat sie o tym nie dowiedzial i
    istnieje do dzis

  • 6. Data: 2009-06-09 11:11:49
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > ile ty masz lat chlopaku ze takie rzeczy wypisujesz, to ze gazety o czyms
    > napisaly, nie znaczy ze to cos sie wydarzylo

    Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane, że
    została ciężko pobita i
    po obdukcji poszla do domu.

  • 7. Data: 2009-06-09 11:17:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane,
    > że została ciężko pobita i
    > po obdukcji poszla do domu.

    a najlepsze jest to ze w artykule z dzisiaj jest napisane ze na obdukcji
    jeszcze nie byla :)

  • 8. Data: 2009-06-09 11:21:59
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    VoyteG pisze:
> [...]
    >
    > Abstrachujac od podtekstu politycznego, jak to mozliwe, ze caly kraj
    > wie o zdarzeniu, zas policja czeka w majestacie prawa, jak gdyby nic

    jakiś dziwny jesteś. Po co policji wiedza o przestępstwie?

  • 9. Data: 2009-06-09 11:43:56
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    56,Policja__Czeka...

    > Bo niektore rzeczy scigane sa z urzedu a inne nie?

    a jeszcze inne rzeczy sa wyssane z palca ;)

  • 10. Data: 2009-06-09 11:47:49
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
    > policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

    Przedmówcy chrzanią głupoty z tym ściganiem na wniosek. Policja i prokuratura
    prowadzą takie postępowania ale zależy to wyłącznie od chęci uwarunkowanej
    pozakodeksowo. Często się zdarza, że organy najpierw prowadzą postępowanie a
    dopiero potem do rzekomo poszkodowanego kierują prośbę o złożenie wniosku. Tyle,
    że trzeba odpowiednio ukierunkować podejrzenia.

    No fakt, policja ani prokuratura nie są na usługach tej poszkodowanej. Gdyby to
    np. był któryś z podmiotów skupionych w BSA to postępowanie by było wszczęte bez
    wniosku w try miga.

    mi