  • Data: 2009-06-10 10:22:34
    Temat: Re: Policja czeka na zwiawiadomienie...
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 19:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Póki oficjalnie ofiara się nie zgłosi, to oficjalnie policja nic nie wie.

    A jakie znaczenie ma czy oficjalnie czy nie oficjalnie? Absurdem jest,
    gdy policjant wypowiada się w tv o zagadnieniu z niemal detalami, ale
    "nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
    przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

    > A bez obdukcji to nie wiadomo, czy ścigane z urzędu, czy też z
    > oskarżenia prywatnego.
    >
    > Jakbym policja każdą plotkę badała...

    Gdyby badała każda informację o potencjalnym przestępstwie, to wtedy
    by takich informacji mniej było, bo ludzie częściej powstrzymywaliby
    się od wprowadzania w błąd w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami.
    Nawet gdybyśmy skupili się na wydarzeniach mocno nagłośnionych przez
    media. A tak, to wszyscy wiedza, a policja "nie wie". To co to za
    policja?