    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polański ekstradycja ze Szwajcarii
    Date: Fri, 02 Oct 2009 12:43:03 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    "grzech" <s...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jak wytłumaczyć fakt, że Polański ma w Szwajcarii dom w którym
    > wielokrotnie przebywał. Nie było to specjalną tajemnicą bo zdjęcia z orgii
    > które odbywały się w tym domu były zamieszczane w brukowcach na cały
    > świecie.

    http://wyborcza.pl/1,75248,7094894.html
    <cytat>
    Prokurator (DA LA): Nie będzie negocjacji z Polańskim
    Rozmawiał Marcin Bosacki
    2009-09-30, ostatnia aktualizacja 2009-09-30 13:06
    Marcin Bosacki: Czy prokurator okręgowy Los Angeles kiedykolwiek
    wysyłał prośbę o zatrzymanie i ekstradycję Romana Polańskiego do władz
    polskich?
    Jane Robinson, rzeczniczka prokuratora okręgowego Los Angeles Steve'a
    Cooley'a: - Na naszej stronie internetowej zamieściliśmy spis naszych
    działań w tej sprawie. Nie mam nic więcej do dodania. [Spis mówi, że
    sprawę ekstradycji otworzono 3 lutego 1978 r. i obejmuje prośby do:
    Anglii w 1978 r., policji kanadyjskiej w 1986, Francji w 1994,
    Tajlandii w 2005, Izraela w 2007 i Szwajcarii w 2009 r. Mówi też, że
    prokurator w 1988 r. "po otrzymaniu wiadomości, że Polański może
    podróżować do Niemiec, Danii, Szwecji albo Brazylii sprawdził czy
    międzynarodowy nakaz aresztowania jest wciąż ważny"].
    </cytat>

    http://da.co.la.ca.us/mr/092809a.htm
    <quote>
    Advisory - Roman Polanski
    September 28, 2009
    FOR IMMEDIATE RELEASE
    [...]
    The Los Angeles County District Attorney's Office has received
    numerous inquiries about the office's prior attempts to obtain the
    arrest of fugitive Roman Polanski. The following chronology outlines
    the history of those efforts:
    [...]
    * October 2005: informed that Mr. Polanski would travel to
    Thailand. The District Attorney's Office submitted an Interpol Red
    Notice that had been distributed in 2002. Polanski appeared in
    Thailand, but was not arrested.
    * July 10, 2007: informed Polanski was scheduled to appear in
    Israel. The Office of International Affairs notified our office that
    authorities in Israel requested additional details, which were
    sent. By the time the information arrived, Polanski had left Israel
    and was not arrested.
    * Sept. 22, 2009: informed that Polanski was scheduled to appear at a
    film festival in Zurich, Switzerland. An application for a provisional
    arrest warrant was prepared to the U.S Department of Justice, Office
    of International Affairs. It was executed by Swiss authorities on
    Sept. 27, 2009.
    </quote>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Miłość matki jest pomostem do wszystkiego, co dobre - teraz i w