  • Data: 2021-05-28 09:17:18
    Temat: Re: Polak katolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2021 17:29:05 +0200, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    a-w-szkolach-uczniowie-masowo-rezygnuja-z-lekcji-rel
    igii/k9jxp51,79cfc278

    > Pomijając wszystko inne, dalsze lekcje religii po bierzmowaniu wydają mi
    > się bez sensu.

    A tu znam przypadek, gdy ksiadz zebral w tym roku 3 roczniki do
    bierzmowania. Poprzedni, obecny i przyszly.

    Hm, a moze jeszcze przyszly - bo 7-klasa podstawowki poszla do
    bierzmowania, po 2 tygodniowym szkoleniu.
    Strasznie mu musialo na pieniadzach zalezec.

    No i jak tu chodzic na religie w liceum? :-)

    J.