  • Data: 2021-05-28 10:53:38
    Temat: Re: Polak katolik
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2021 10:14:08 +0200, Olin wrote:

    > Ekscelencja jest niepoprawnym optymistą.

    Ekscelencja ma 2000 lat doswiadczenia ... ale wtedy nie bylo
    telewizji, komputerow, internetu, fejsbuka ...

    > Śmiem twierdzić, że większość
    > dziatwy szkolnej woli przeżywać pierwsze doświadczenia erotyczne z
    > koleżankami i kolegami z grupy rówieśniczej, a nie z obleśnym pedofilem,

    No ale tych oblesnych pedofili tak naprawde jest?

    > ale gusta są różne,

    Jak czytam "ksiadz poil ministrantow wodka" ... to cos tam sie
    mlodziezy podobalo ...

    > więc może ten wybitny intelektualista ma rację, bo coś
    > wyczytał w kronikach Kpinomira.

    Chyba nie taki powrot mial na mysli :-)

    jest jeszcze jedno rozwiazanie - niech kosciol zniesie celibat, i
    sobie urodzi.
    Tylko ... jak ksiadz bedzie dzieci wychowywal tak jak teraz, to znow
    zostana bez wyznawcow.

    J.