    From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pokój w mieszkaniu jako biuro ?
    Date: Fri, 14 Oct 2011 14:13:47 +0200

    W dniu 2011-10-14 12:34, Jerzy Dombczak pisze:

    > A na chuj procedura prawna do czegos takiego ?
    >

    > Nastepeny pseudointeligent zaklada byznes ?

    Na całe szcześcię, mamy w kraju prawdziwych inteligentów, ja Ty, co
    okazujesz nam w pełni swoim wpisem.

    Otóż, ja jako pseudointeligent będę z Twoją anatomiczną wypowiedzią
    polemizował.
    Zgodnie z naszym prawem lokale mieszkalne służą do mieszkania, nie można
    w nich prowadzić działalności gospodarczej.
    Do prowadzenia takowej należy przekwalifikować lokal lub jego część.
    Jeśli to budynek wielorodzinny to zgoda administratora, nie wiem czy
    również plany zagospodarowania przestrzennego do tego się nie kłaniają.
    Na koniec podatki, te dla lokali gospodarczych są odpowiednio wyższe,
    żeby zachęcać (do nic nie robienia).
    Dla upartych chyba też stawki VAT na prąd są inne, albo coś z elektryką,
    bo znajomy musiał osobne przyłącze robić.

    Takie są wymogi prawne, o praktyce to inny wątek.
    pozdr
    \ww