eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPogryzienie przez psa i nieodpowiedzialny wlasciciel. PROSZE O POMOC. › Re: Pogryzienie przez psa i nieodpowiedzialny wlasciciel. PROSZE O POMOC.
  • Data: 2005-08-17 17:13:43
    Temat: Re: Pogryzienie przez psa i nieodpowiedzialny wlasciciel. PROSZE O POMOC.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > diabelnie mnie to wkurza. Ile razy przydarzyla mi sie sytuacja ze jadac
    > droga, zza jakiegos plotka, domu, czegokolwiek wyskakuje szczekajac w
    > nieboglosy jakis kundel to juz nie zlicze... Nie byloby w tym nic strasznego

    Kundel jadąc drogą wyskakuje? ;->

    > gdyby nie to, ze takie cos potrafi czasami niezle wystraszyc! A nie ma nic
    > gorszego jak wystraszony kolarz ;-) Mozna zrobic jakis glupi ruch i
    > nieszczescie gotowe. A na drodze wiadomo - zartow nie ma. Poza tym
    > obganianie sie za lecacym i szczekajacym psem tez do najbezpieczniejszych
    > nie nalezy...

    Ano fakt.

    > Mozna cos w takiej sytuacji zrobic? Przynajmniej jakos skutecznie
    > postraszyc wlasciciela, by trzymal sobie swojego pupilka albo na smyczy albo
    > gdzies na terenie swojego domu a nie tak byle gdzie...

    Doraźnie: pieprzowy spray/żel. Jeśli ktoś ma 'chody' - jakaś broń palna
    do likwidacji zagrożenia (na roweże ostrożnie, bo z reguły ma odrzut ;)
    ) Ale pieprz w żelu wystarczy.

    Poza tym: zawiadomić policję o powodowaniu zagrożenia w ruchu drogowym
    przez właściciela psa.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)