  • Data: 2016-10-17 20:16:30
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Monday, October 17, 2016 at 8:18:11 AM UTC+2, Tomasz Kaczanowski
    wrote:
    >ale wg instrukcji ma 2 czujniki temp. (grzejnika i powietrza), wiec
    >jesli ich wskazania sa rowne (czyli grzejnik jest aktualnie zimny),
    >to raczej odczytuje temp. pomieszczenia i moze ja zapamitac

    Na nic sie to zda, bo potem grzejnik moze sie zrobic goracy na 3
    miesiace.
    Owszem - moze sie przydac w lipcu, gdy grzejnik bedzie mial 35C,
    podobnie jak i powietrze :-)

    Ale ... zuzycie ciepla bardziej zalezy od temperatury grzejnika...

    J.