  • Data: 2016-10-16 11:01:00
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzw. podzielnik ciepła tak naprawdę mierzy całkę oznaczoną z
    > temperatury na powierzchni kaloryfera po czasie. Na tej podstawie
    > organizator usiłuje mniej lub bardziej udolnie powyliczać udziały we
    > wspólnych kosztach ogrzewania budynku.

    Chyba z ciekawości podejde do tego tematu.
    Kojarze, ze kiedys czytałem taka ulotke i tam było tez napisane, ze te
    elektroniczne podzielniki zapamietuja tez temperature w pokoju i potem jest
    to przyrównywane do temperatury na dworze.
    Jeżeli w mieszkaniu jest cieplej to to tez liczy jako ogrzewanie przez
    sciany.