eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Date: Wed, 1 Sep 2021 16:22:08 +0200
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dff3c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <612e4557$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e62be$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e6fd1$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <sglu1e$cer$1@gioia.aioe.org> <612f12f4$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnioo$1r7j$1@gioia.aioe.org>
    <612f5336$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnoag$hdm$1@gioia.aioe.org> <612f6ce2$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgnr9h$r8$1@gioia.aioe.org> <612f7325$0$499$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 14:33, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Przy likwidacji rasizmu i nierówności płci łatwo np. wymuszać
    > preferowanie dotychczas dyskryminowanych grup, co jest dyskryminacją
    > "w drugą stronę".

    W początkowym etapie nie jest. Jest wyrównywaniem szans dotychczas
    dyskryminowanej grupy. Tak długo, aż się wyrówna.

    > Brak dyskryminacji nie jest wtedy, kiedy kobieta
    > czy Murzyn dostaje fory za bycie kobietą czy Murzynem,

    Dostają fory nie bez powodu.

    > a wtedy,
    > kiedy to, czy np. dostaniesz to stanowisko nie zależy od tego
    > czy jesteś czy też nie kobietą lub Murzynem.

    No. To jak tak się stanie, to wtedy nie będą już potrzebne fory dla
    dotychczas dyskryminowanej grupy.

    > Ja tu też widzę wyłącznie plusy, ale niektórzy mogą być,
    > nomen omen, święcie oburzeni :-)

    Trudno. Nie oni pierwsi będą płakać, że tracą przywileje.
    Właściciele niewolników też byli święcie oburzeni,
    co nie znaczy, że ze względu na obrazę ich uczuć nie należało
    zdelegalizować niewolnictwa.

    Pozdrawiam
    Piotr