eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    <sg5qhg$o1r$1@gioia.aioe.org> <6126878c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2xr6pyqi126$.1in2dzi553ni9.dlg@40tude.net>
    <6127be05$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <1k2i6imutzlzq.1g7k6ly2w8vti$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu>
    <1s59fk6bw4rkw$.j9hq2k59c70l$.dlg@40tude.net>
    <6128b17d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6128fdc0$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <612c79be$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <612d0b8a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dff3c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <612e4557$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e62be$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e6fd1$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <sglu1e$cer$1@gioia.aioe.org>
    Date: 01 Sep 2021 05:43:16 GMT

    Dnia 31.08.2021 Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał/a:

    > Zamiast teraz korzystać z okazji, dopóki tych ludzi jest mało, próbować
    > ich jakoś asymilować - przekażą następnym, dadzą przykład, że zostali tu
    > dobrze potraktowani, to co otrzymują? Karabiny pod nos.

    No nie wiem. Babcia Makrela zaprosiła imigranckich inżynierów i doktorów,
    przyjęła chlebem i solą. Przekazali dobrą nowinę następnym, więc walili
    drzwiami i oknami. Asymilują się jak ślicznie, żadnych problemów
    absolutnie nie ma.

    > Zgadnij co powiedzą tym, którzy idą za nimi... na razie małymi grupkami.

    Powiedzą, że nie ma po co tam leźć. Czyż nie takiego efektu oczekujemy?
    Choć wg mnie rozwiązanie jest znacznie prostsze: żadnego socjalu, nigdzie w UE.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Zadziwiająca jest ta Twoja troska o zdrowie. Zastanawiałeś się kiedyś
    może, czy jest to kulturalne?

    Można podyskutować na różne, także trudne tematy, ale szacunek dla
    interlokutora wypadałoby mieć. W przypadku jego braku dyskusji
    niebezpiecznie blisko do wylewania pomyj...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.