  • 1. Data: 2003-03-07 15:20:57
    Temat: Podział majątku...prosze o RADE!
    Od: adverka <a...@p...pl>

    Witam!
    Chcialabym sie dowiedziec, czy po rozwodzie z orzeczeniem winy ze strony meza,
    przysluguja mi
    dodatkowe korzysci przy podziale majatku? Slyszalam, ze jesli jedna ze stron byla
    winna rozpadu
    malzenstwa, to przysluguja jej mniejsze prawa przy podziale majatku.
    Jesli to mozliwe, to prosze o rade. Bede wdzieczna za kazda podpowiedz i sugestie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-08 16:08:14
    Temat: Re: Podział majątku...prosze o RADE!
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "adverka" <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > malzenstwa, to przysluguja jej mniejsze prawa przy podziale majatku.
    > Jesli to mozliwe, to prosze o rade. Bede wdzieczna za kazda podpowiedz i

    Strona wylacznie winna nie moze domagac sie alimentów na siebie. To, zgodnie
    z moja wiedza, jedyny przypadek potraktowania finansowo gorzej osoby
    wylacznie winnej. Ale zeby odbierac komukolwiek czesc naleznej mu wlasnosci,
    bo zawinil przy rozpadzie malzenstwa?
    Kaczka dziennikarska czy co?
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 3. Data: 2003-03-10 06:03:05
    Temat: Odp: Podział majątku...prosze o RADE!
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik adverka <a...@p...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@4...com..
    .
    > Witam!
    > Chcialabym sie dowiedziec, czy po rozwodzie z orzeczeniem winy ze strony
    meza,

    jak juz wspomniala Marta alimenty tak ...

    przysluguja mi
    > dodatkowe korzysci przy podziale majatku?

    równy badz w zaleznosci od tego co kto wniósl w dany majatek bywa...

    Slyszalam, ze jesli jedna ze stron byla winna rozpadu
    > malzenstwa, to przysluguja jej mniejsze prawa przy podziale majatku.

    nie

    Sandra