  • 1. Data: 2006-03-29 16:30:26
    Temat: Podzial majatku po rozwodzie
    Od: "adam" <l...@g...pl>

    Mam pytanie odnosnie podzialu majatku po rozwodzie.

    Rozwod byl w 2003, podzial majatku odbywa sie teraz 2006.

    1/ Jaka wartosc mieszkania jest podstawa do podzialu, ta z roku 2003 (rozwod
    czy 2006?

    2/ Czy przy podziale majatku wartosc mieszkania liczy sie wg realnej wartosci
    czy specjalnego np przelicznika.

    3/ Kto ustala i jak wartosc mieszkania? Mieszkanie ma 20 lat.

    Bede wdzi8eczny za wszelaka pomoc ( z paragrafami wlacznie)

    Z gory dziekuje

    F.

  • 2. Data: 2006-03-29 18:59:58
    Temat: Re: Podzial majatku po rozwodzie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Rozwod byl w 2003, podzial majatku odbywa sie teraz 2006.
    >
    > 1/ Jaka wartosc mieszkania jest podstawa do podzialu, ta z roku 2003

    Na dzień podziału majątku.

    > 2/ Czy przy podziale majatku wartosc mieszkania liczy sie wg realnej
    > wartosci
    > czy specjalnego np przelicznika.

    Nie ma żadnych przeliczników, wartośc rynkowa.

    > 3/ Kto ustala i jak wartosc mieszkania? Mieszkanie ma 20 lat.

    Rzeczoznawca majątkowy lub strony dochodza do porozumienia i sie same
    dogadują.

  • 3. Data: 2006-03-29 19:35:12
    Od: "nebeska" <n...@o...pl>

    Rzeczoznawca sporzadza szacunek, jedna z wybranych metod w oparciu o
    ceny osiagniete za podobne nieruchomosci na danym rynku lokalnym.
    Wartosc nie zalezy wylacznie od "wieku" mieszkania, ale uwzglednia
    równiez jego polozenie, wyposazenie oraz aktualne ceny rynkowe za
    1m kw.(na podstawie umow kupna/sprzedazy...).