  • Data: 2011-07-12 17:48:40
    Temat: Re: Podwójna opłata u notariusza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ty tak prymitywny, że bez obrażania rozmówców nie umiesz słowa
    > wypowiedzieć?

    Cóż, upór jest też rodzajem głupoty. Każdy ci pisze, że to nie o
    sprawdzenie tożsamości, tylko o potwierdzenie własnoręczności podpisu
    chodzi, a ty nadal swoje.

    > Czyli jak pójdę, podpiszę własnoręcznie, a się nie wylegitumuję, to mi
    > notariusz to potwierdzi?

    Nie.

    Jak w ogóle nie pójdziesz do notariusza (albo jak nie zapłacisz za jego
    przyjazd), to też ci niczego nie potwierdzi, ale wyciąganie z tego
    wniosku, że usługa ta nazywa się "przyjściem do notariusza", a nie
    "potwierdzenie własnoręczności podpisu" jest ...

    --
    Liwiusz