  • Data: 2015-05-26 13:08:30
    Temat: Re: Podstępny US
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 13:02:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Teraz tylko pytanie - burdel tam maja i nie trafily do odpowiedniej
    > teczki, w komputerach sie cos zmienilo, czy jak mowisz - celowo ktos
    > stare sprawy grzebie, bo moze podatnik zagubil ...
    Jakby liczyli na to że zagubił to już by ogromne skurwysyństwo było, ale niewiele
    mniejszym jest czekanie 5 lat. Bo zakładając że bym w 2010 roku przegapił złożenie
    tej deklaracji to powinni od razu wezwać do uzupełnienia a nie czekać 5 lat i zapewne
    za ten okres odsetki by sobie naliczyli.
    Jutro tam podjadę ale od razu im kopii papierów nie pokażę tylko powiem że w 2010
    roku składałem i ze stosowne zaświadczenie mi wydali. Zobaczę czy zechce im się tyłki
    ruszyć i poszukać u siebie;)