  • Data: 2015-05-27 09:52:18
    Temat: Re: Podstępny US
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 15:25:04 UTC+2 użytkownik witek napisał:
> [...]
    śmierci US przysłał do mnie, mamy i siostry wezwanie w sprawie wyjaśnienia odnośnie
    zapłaty podatku od spadku. W 2010roku stosowne deklaracje złożyliśmy i US wydał
    zaświadczenie z US odnośnie zwolnienia z tego podatku. Całe szczęście że mam
    potwierdzone przez US kopie deklaracji i zaświadczenie. Gdybym te dokumenty zagubił
    pewnie dupa blada by była.
    dopiero sobie o nas przypomniał.

    > Celowe
    > Maksymalizacja zysku.
    >

    > Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie
    > nie odnalazły.
    > Tylko nikomu sie szukac nie chciało.

    Też stawiam na celowość takiego postepowania.

    Wystarczy sprawdzić czy to reguła w tym US.

    Gdyby byli uczciwi to już po uzyskaniu informacji o spadku
    zawiadomiliby delikwentów o należnym podatku, i to wyliczoną wysokością.

    To powinno być standardem dla wszystkich US w RP.
    Jeśli pomimo zawiadomienia delikwent nie zapłaci wówczas
    wiadomo czyja wina.

    Działanie tego US Sędzia powinien uznać za celowe, na szkodę
    obywatela i kazać naczelnikowi US ugryźć się doopę, wyrok:
    zapłata podatku bez odsetek.

    Andrzej.