  • 21. Data: 2009-04-18 15:09:33
    Temat: Re: Podstawowka
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

    > Najnormalniej w świecie przepychając z klasy do klasy aż do wręczania
    > świadectwa ukończenia podstawówki. :)

    No to chyba moja szkoła jest wyjatkowa, bo nigdy tak nie robili i nie robia.
    Nie umiesz - zostajesz na drugi rok. i Tyle.

  • 22. Data: 2009-04-18 15:17:15
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Też uważam, że nie ma sensu 6 lat studiować np. medycyny, potem praktyki,
    > specjalizacja - lata całe.
    > Tak samo z wieloma innymi dziedzinami.

    Czy ja mówię, że nie? Podstaw tego, co mi jest potrzebne, nauczyłem się
    dopiero na aplikacji. Studia to była sama teoria, zero praktyki, na dodatek
    80% z tego, czego się wtedy uczyłem, nigdy do niczego mi się nie przyda.
    Lepiej już tyrac w jakiejś kancelarii, na pewno zdobędzie się większą wiedzę i
    umiejetności.
    Dlatego też jestem przeciwny dopuszczeniu do doradztwa prawnego absolwentów
    zaraz po studiach. Jeśli poziom nauczania się nie zmienił, to tylko współczuc
    ich potencjalnym klientom...

  • 23. Data: 2009-04-18 18:33:02
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Użytkownik " jb"

    > No to chyba moja szkoła jest wyjatkowa, bo nigdy tak nie robili i nie
    > robia.
    > Nie umiesz - zostajesz na drugi rok. i Tyle.

    I tak co rok? :)
    Osiemnastolatek w starym systemie musiał odsiedzieć zaledwie dodatkowe trzy
    lata w podstawówce, obecnie nie mniej niż sześć.
    To zresztą byłaby tak ciężka patologia, że już w drugiej klasie a najpóźniej
    na początku czwartej zostałby objęty szczególnym nadzorem.

    EwaSzy