eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem? › Re: Podstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: icek2 <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
    Date: Tue, 26 Oct 2010 13:55:09 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ia6fj5$qcc$1@news.onet.pl>
    References: <4cc6bc3e$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bacek.backiel.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288094117 27020 194.88.155.44 (26 Oct 2010 11:55:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 11:55:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.5
    In-Reply-To: <4cc6bc3e$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:657238
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-26 13:32, WRonX pisze:
    > Witam.
    >
    > Znajoma kupila ostatnio sofe. Obejrzalem, spodobala sie, tez kupilem.
    > Okazalo sie, ze mebel odstaje jakoscia wykonania od tego, co widzialem u
    > znajomej (ten sam sklep). Np. poduszki sa "slabiej" wypelnione i przerwa
    > pomiedzy zlozonym oparciem a siedzeniem (do spania) jest niemilosiernie
    > duza, o wiele wieksza, niz widzialem u znajomej.
    >
    > Przeszedlem sie do sklepu, obejrzalem tam ten sam model na ekspozycji,
    > ale nie dalo mi to wiele, bo chyba byl zlozony na szybko i tam w ogole
    > wygladal po rozlozeniu zupelnie inaczej (nie rozkladal sie do konca).
    > Poduszki przynajmniej byly jak trzeba.
    >
    > Teraz pytanie - skoro sklep (nie nalezacy do producenta) ma egzemplarz w
    > takim kiepskim stanie, to czy podstawa reklamacji moze byc proste,
    > chlopskie "bo u znajomej jest dobrze, a u mnie nie"?
    > W sklepie powiedziano mi, zebym zrobil zdjecia, jednak na zdjeciach
    > takich rzeczy nie widac. Czuc je po rozlozeniu.
    >
    > Drugie pytanie - jak (czy w ogole probowac) zrealizowac reklamacje w
    > sprawie poduszek? Ewidentnie sa mniej "upchane", na rogach w ogole
    > niedopchane (niedopchniete?), ale to tez mozna stwierdzic metoda na
    > macanta, bo jak inaczej... sile nacisku zmierze...? :/
    >
    pół roku temu reklamowałem sofe :)
    na podstawie 2 zdjęc uznano (wgniatała sie)
    i po 3 tygodniach miałem nową sofę :)


    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1