    From: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawa prawna spolecznej znieczulicy.
    Date: Wed, 9 Oct 2002 15:17:17 +0200

    Użytkownik "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> napisał w wiadomości
    news:ao0one$33d$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    fakt,

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > a jaka jest odpowiedź?

    > śmiem twierdzić, że ze strachu
    chodzi mi o strach, czy raczej obawe przed odpowiedzialnascia karna (moze
    jest to marginalny przypadek, ale taki mialem na mysli)

    > co to "motylek" (naprawdę nie wiem)
    noz motylkowy - po.prostu.noz

    > to zależy od biegłości Twego adwokata
    Czy to oznacza, ze w polskim prawie nie ma mowy o uzyciu "srodkow
    adekwatnych"?

    > według swojego uznania
    Jakie przepisy definiuja czy chocby wyjasniaja (o ile takie sa) co to jest
    obrona konieczna?

    pozdr.
    Tomasz