  • 11. Data: 2008-07-13 07:10:32
    Temat: Re: Podsłuch w knajpie
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g577m5$4jm$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > są częstym gośćmi tej knajpki i mają tam "otwarte" firmowe rachunki na
    > spotkania z klientami.

    A czym się ta firma zajmuje? Może to jest wytłumaczenie istnienia podsłuchu?
    :)
    Niezaleznie od powodu zamontowania podsłuchu, to scenę wydłubania pluskwy i
    brak reakcji bo "fajnie się tu na rozmowy z kontrahentami przychodzi"
    dodałbym do scenariusza "Szpiedzy tacy jak my II" :)

    --
    andreas

  • 12. Data: 2008-07-13 09:02:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    andreas napisał(a) :
> [...]
    > brak reakcji bo "fajnie się tu na rozmowy z kontrahentami przychodzi"
    > dodałbym do scenariusza "Szpiedzy tacy jak my II" :)

    Może raczej "Spy Kids II" :-)
    Bo chyba to nie są poważne rozmowy biznesowe :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 13. Data: 2008-07-13 09:11:31
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g5cgan$nn5$3@news.onet.pl...
    > Witam

    > Może raczej "Spy Kids II" :-)
    > Bo chyba to nie są poważne rozmowy biznesowe :-P

    Tego nie wiem, bo to nie ja te pluskwy podkładałem.

    --
    andreas

  • 14. Data: 2008-07-13 19:30:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jackare napisal(a):

    > Siedzieliśmy wczoraj ze znajomymi w knajpie w centrum miasta. Jeden z nich

    czy ja dobrze pamiętam, jesteś z wrocławia? jeśli tak to jaka knajpa to
    była?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 15. Data: 2008-07-16 23:42:36
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > czy ja dobrze pamiętam, jesteś z wrocławia? jeśli tak to jaka knajpa to
    > była?

    jestem z Bytomia

  • 16. Data: 2008-07-17 01:34:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-17 01:42 Jackare napisał/a:
> [...]

    Etam. Do knajpy to się idzie pogadać i tam też inni gadaja sobie
    przy sąsiednich stolikach.

    --
    animka