  • Data: 2005-06-24 07:48:50
    Temat: Re: "Podrobiona" legitymacja i PKP :((((
    Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Aleksander Kwaśniak napisał:

    > Do ulgi nie uprawnia pewność, tylko pewien dokument. W tym przypadku był on
    > zwyczajnie nieczytelny.

    Dokładnie o tym pisałam.
    To, że się tak tłumaczyłam, to dlatego, że nie chciałam zapłacić i
    dzięki staremu dowodowi upiekło mi się.
    Moim postem chciałam tylko zasugerować, że podróżny musi mieć WAŻNĄ
    legitymację PRZY SOBIE.
    Ponieważ na legitymacji mojego syna, na zdjęciu pieczatka się sprała
    istniało podejrzenie, że pożyczył legitymację od kolegi i wkleił swoje
    zdjecie. To konduktor w pociągu wmomencie sprawdzania biletów ocenia,
    czy legitymacja jest ważna. U mnie potwierdzio się nazwisko, adres i
    data urodzenia syna na legitymacji i w dowodzie osobistym.

    W przypadku Krzyśka jest podobna sprawa . Konduktor ocenił, że
    legitymacja jest podrobiona.
    Ja, gdybym była pewna, że nie jest podrobiona, to bym nie płaciła
    mandatu, tylko próbwała się odwoływać.

    Natomiast nie podoba mi się, że pani w sekretariacie nie podbiła 3
    pieczatek tylko jedną.
    Pamietam na studiach, nie podbiłam w jednym roku legitymacji, to na
    następny dostałam 2 pieczątki.
    Ale to może były stare czasy :)

    Życzę Krzyśkowi pomyślnego rozwiązania problemu. Miejmy nadzieję, że
    szkoła potwierdzi, że przybiła tę pieczatkę na 2005 rok.
    --
    pozdrawiam serdecznie b.
    przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.