  • Data: 2005-06-22 20:22:10
    Temat: Re: "Podrobiona" legitymacja i PKP :((((
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > idz do szkoly o wydanie zaswiadczenia, ze byles uczniem tej szkoly i do
    > 30.09 Twoja legitka jest wazna.

    To wystarczy?? Przecież jest już fakt dokonany, z punktu widzenia prawa jestem
    chyba podejrzany o użycie sfałszowanych dokumentów :(( Chodzi mi o to (głównie)
    czy będę miał w związku z tym kłopoty.

    Poza tym taka kolesiówka, która jechała ze mną w przedziale powiedziała mi, że
    płacąc mandat niejako przyznałem się do winy. Ale co ja miałem robić, nigdy nie
    byłem w takiej sytuacji, nie znałem swoich praw!

    Krzysiek