    From: "Abigail" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podrobiona legitymacja
    Date: Sun, 29 Sep 2002 02:49:19 +0200

    Użytkownik "Beata " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:an4ulm$rf5$1@news.gazeta.pl...

    > W takich sprawach nie jest możliwe warunkowe umorzenie przez
    prokuratora!!!

    a ktos pisal ze przez prokuratora ?
    w zadnych sprawach nie jest mozliwe,
    w tej teoretycznie moze on zlozyc wniosek o warunek zamiast aktu oskarzenia

    > Proponuję w czasie dochodzenia na podstawie kpk(art. 300-
    > któryś-do ustalenia, jeżeli Cię to zainteresuje) wnieść o nadzwyczajne
    > złagodzenie kary i orzeczenie jej przez sąd bez przeprowadzania
    > rozprawy.Wniosek taki proponuję złożyć już przy pierwszym przesłuchaniu w
    > charakterze podejrzanego- do protokołu. Najczęściej wówczas jest 1-2 lata
    > zawieszeniu na 3 lata + grzywna. To bardzo łagodna kara i praktycznie w
    > przypadku niełamania prawa później nie skutkuje niczym.

    mysle ze na to jest jeszcze czas, przynajmniej do pierwszego przesluchania
    przed sadem, bo jednak co warunek to nie zawiasy,
    ale zgadzam sie ze moze byc trudno - ale kto wie..., biedna studentka,
    niedostalo sie zaliczenia a tu caly bilet trzeba kupowac, no i dylemat
    jechac babcie odwiedzic czy lekarstwa dla braciszka kupic ?
    a moze jedno i drugie ? tym bardziej ze studiowalismy ekonomie a nie prawo
    wiec rachunek jest prosty... ojej panie policjancie to ja moge do wiezienia
    trafic ? no nie, na 5 lat ? ojej naprawde, ja niewiedzialam, no ale wie pan
    babcia jak sie dowie to nie przetrzyma... olaboga poza tym jest juz prawie
    trzecia i zawraca mi pan glowe, jeszcze mnie kac za szybko dopadnie...

    pzdr

    A.