  • Data: 2002-09-29 11:55:31
    Temat: Re: Podrobiona legitymacja
    Od: "aga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za odzew!

    Zaplacic ok, licze sie z tym. Obawiam sie, ze jednak sprawa trafi do sadu
    (choc mam nadzieje, ze nie). Mam nie naganna przeszlosc i nie za bardzo mi
    sie udalo przejscie z zycia beztroskiej studentki do doroslego zycia :)
    Obawiam sie, ze moze byc zamieszanie wokol mojej osoby i moze odbic sie to
    echem w pracy czy szkole, u sasiadow, na czym oczywiscie mi wcale nie zalezy.
    Jesli to moze byc wazne to ja kupialm ta legitymacje, nic na niej nie
    falszowalam i podrabialam. Poprostu kupilam sobie problem.
    Jesli juz dojdzie do sadu to jak to sie moze skonczyc?
    Grzywna, kolegium, wyrokiem czy jeszcze czyms gorszym?
    Jak dlugo to wszystko bedzie trwalo?
    Kto bedzie informowany o tym zdarzeniu i o ewentualnym wyroku?

    pomozcie