    From: "JC" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podrabianie podpisów
    Date: Sun, 17 Dec 2006 01:36:39 +0100

    news:em1r5j$rk7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A konkretnie, na czym to znęcanie polegało?

    Pozwolisz, że zachowam dla siebie, przynajmniej na razie.

    > I jak to niby zamierzasz udowodnić? Jaką szkodę poniosłeś?

    Jest dokładnie tak, że pracodawca nie zorganizował badań lekarskich, tylko
    "kupił" papierek od jakiegoś lekarzyny, że jesteśmy wszyscy zdrowi. Jako
    dziecko chorowałem na perthes, co powoduje, że nie mogę nadmiernie
    przeciążać nóg, mam w tej sprawie opinie różnych lekarzy, m.in. tego z WKU.
    Fałszowanie ewidencji czasu pracy, polegające na maskowaniu tych 12-14h
    pracy na stojąco i nie udzielanie dnia wolnego po przepracowanych 12h mogą
    więc mieć związek z częstymi bólami w nodze i sypaniem się stawu biodrowego,
    prawda ?

    > Ale nawet gdyby tak było i potrafiłbyś to udowodnić, to podstawą
    > roszczenia nie będzie fałszowanie czegoś tam tylko łamanie stosownego
    > przepisu kodeksu pracy i art. 471 kc w związku z art. 300 kp.

    Ale to łamanie jest procesem ciągłym i jest świadomie maskowane właśnie
    przez fałszowanie ewidencji czasu pracy.

    pzdr
    JC