  • 1. Data: 2006-10-06 12:28:50
    Temat: Podpis poświadczony notarialnie a księga wieczysta
    Od: "Artur Dembny" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Potrzebuje założyć księgę wiczystą i dokonać wpisu na rzecz banku - prosta i
    sztampowa rzecz w dzisiejszych czasach.
    Jednym z dokumentów, który trzeba załączyć, jest Umowa o ustanowienie
    własnościowego spółdzielczego prawa do lokalu. W moim mieście - mimo, że
    chcę dać jeden z trzech oryginalnych egzemplarzy - żadają notarialnego
    potwierdzenia podpisów na tej umowie (członków zarządu spółdzielni).
    Obdzwoniłem Wydzisły KW w kilku sąsiednich miastach i jest różnie, w
    niektórych miastach wystarczy im oryginał umowy. Jak jest u was? Czy to
    normalne, aby nie było w tek kwestii jednolitej procedury postępowania?

  • 2. Data: 2006-10-11 14:20:32
    Od: stern <s...@0...pl>

    Artur Dembny napisał(a):

    > Czy to
    > normalne, aby nie było w tek kwestii jednolitej procedury postępowania?

    w tym kraju jest normalne, że każdy robi tak jak mu się wydaje.
    przepisy prawa nie stanowią przeszkody w dowolnej interpretacji
    czegokolwiek ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911