  • 1. Data: 2004-05-15 08:33:57
    Temat: Podpis i handel elektroniczny
    Od: "Czlowiek" <c...@d...com.pl>

    Witam,

    Poszukuje materialów dotyczacych regulacji prawnych zwiazanych z podpisem i
    handlem elektronicznym (mobilnym).

    Nie koniecznie czyste akty prawne, ale za wszystkie linki bede wdzieczny.

    DanielG

  • 2. Data: 2004-05-15 15:12:52
    Temat: Re: Podpis i handel elektroniczny
    Od: "toTomek" <tomek@[WYTNIJ_TO]alano.com.pl>

    Użytkownik "Czlowiek" <c...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlem elektronicznym (mobilnym).
    >
    > Nie koniecznie czyste akty prawne, ale za wszystkie linki bede wdzieczny.

    www.unizeto.pl
    www.microplan.pl
    i jeszcze ktos ale nie pamiętam

  • 3. Data: 2004-05-15 15:22:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Czlowiek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Poszukuje materialów dotyczacych regulacji prawnych zwiazanych z podpisem i
    > handlem elektronicznym (mobilnym).

    O ustawie o podpisie: " Projekt zawiera fundamentalne błędy
    merytoryczne, których konsekwencją jest całkowita likwidacja
    bezpieczeństwa podpisów elektronicznych w Polsce."

    Caly raport Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji tutaj:
    http://www.piit.org.pl/poj_art_raport.xml?id=115&rid
    =5

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 4. Data: 2004-05-16 02:35:42
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > bezpieczeństwa podpisów elektronicznych w Polsce."
    >
    > Caly raport Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji tutaj:

    A ja sobie pozwolę na mały NTG i napiszę, że ten raport wcale nie jest
    głosem Boga, bo ustawa i rozporządzenie nie są skopane jako takie.
    Podpisy Unizeto np. są wydawane jak trzeba. Oczywiście są w przepisach
    pewne niedociągnięcia, ale nie pozwalają na taki wniosek, jak ten z
    początku cytatu.

    chester

    PS. FUT Warning