    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny - czas 1h pomiędzyweryfikacją
    Date: 8 Dec 2006 13:57:19 -0800

    Olgierd napisał(a):

    > Pierwszy słyszę.
    > Podstawą prawną, która Ci powie jest to, że nie ma takiego przepisu.
    > Nie licz na przepis "nie musisz czekać godzinę na wyschnięcie cyfrowego
    > inkaustu".
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

    Może znaczenie ma to że jest to podpis kwalifikowany, nie jest
    znakowany czasem?

    Chodzi o to że jakiś "specjalista" w zakresie PKI powiedział mojemu
    klientowi że trzeba czekać 1h i teraz muszę znaleźć że tak nie
    jest. Jeżeli wszystko polega na interpretacji prawa, to może jest
    jakiś urząd, który tą interpretację mógłby stworzyć.

    Błażej