    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Podejrzany piorun
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 25 Aug 2019 10:28:38 GMT

    On 2019-08-25, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Mamy dwie mozliwości: posłuchac ludzi którzy sie na tym znaja albo takich
    > którym sie wydaje. Wybór nalezy do ciebie.

    No ja tam stosują inną regułę: nie przyjmować bezkrytycznie żadnych
    twierdzeń, szczególnie gdy wydaje się coś szwankuje z logiką. Nb. ci
    ludzie znają się na czym, na reakcjach turystów na ścianie w momencie
    trafienia pioruna? Skąd takie u nich doświadczeie skoro jak się
    podkreśla tego typu wypadki są mega rzadkie? No ale jak rozumiem i
    kwestie rozproszenia nie budziły Twoich wątpliwości.

    Proszę, przybliż mi to rozproszenie, opinie tych ludzi co się na tym
    znają, bardzo chętnie posłucham jak to by miało na ścianie i szczycie
    góry wyglądać no i co miałoby to dać.

    > Burza nie przyszła nagle, swiadkowie mowia ze było poltora godziny na
    > znalezienie odpowiedniego miejsca.

    No właśnie i dokładnie tu jest pies pogrzebany.

    > Co do tego czy mozna było zostac porazonym, nie trzymajac sie łancuchów
    > to tez pisałem co radza zrobić, ale rozumiem ze ta czesc pominałes
    > celowo?

    Że kucnąć i złączyć nogi? Pewnie można było zmniejszyć efect ale nie
    uniknąć.

    --
    Marcin