  • Data: 2020-02-11 07:15:19
    Temat: Re: Podawanie nr PESEL jednostronnie
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśnienie jest proste. Stronami umowy jest petent i bank, a nie
    > pracownik tego banku. Dziś petenta obsługuje ten, a jutro inny. Jaki
    > sens miałoby umieszczanie tege numeru PESEL?

    Ano taki sens, że pracownik banku nie jest bankiem tylko osobą fizyczną
    i zapoznaje się z moimi danymi.
    Ja również chcę znać na zasadzie równości dane pracownika. Co w tym
    dziwnego?
    Problem nie jest wydumany, ponieważ miałem takie zdarzenie w biurze
    Vectry w Warszawie.
    Pracownik nawet nie zapytał po co do niego przyszedłem zażądał na
    początku rozmowy mój dowód osobisty. Zgodziłem się pod warunkiem, że on
    pokaże mi swój. W końcu chcę wiedzieć z kim rozmawiam. Odmówił,
    argumentując, że jest pracownikiem Vectry i nie musi się przedstawiać
    dowodem osobistym. W takim razie zażądałem do wglądu jego umowę o pracę
    z określeniem stanowiska jakie zajmuje. Przecież mógłbym trafić na
    gońca, ochroniarza lub sprzątaczkę a w szczególności zaproszoną przez
    jakiegoś pracownika osobę postronną.
    Niestety, rozmowa nie doszła do skutku a na wszelką korespondencję i
    telefony Vectra przestała odpowiadać.

    I co powiesz na taką równość?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)