  • Data: 2020-02-16 11:06:02
    Temat: Re: Podawanie nr PESEL jednostronnie
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    - pokaż cytowany tekst -
    Ano taki sens, że pracownik banku nie jest bankiem tylko osobą fizyczną
    i zapoznaje się z moimi danymi.
    Ja również chcę znać na zasadzie równości dane pracownika. Co w tym
    dziwnego?
    Problem nie jest wydumany, ponieważ miałem takie zdarzenie w biurze
    Vectry w Warszawie.
    Pracownik nawet nie zapytał po co do niego przyszedłem zażądał na
    początku rozmowy mój dowód osobisty. Zgodziłem się pod warunkiem, że on
    pokaże mi swój. W końcu chcę wiedzieć z kim rozmawiam. Odmówił,
    argumentując, że jest pracownikiem Vectry i nie musi się przedstawiać
    dowodem osobistym. W takim razie zażądałem do wglądu jego umowę o pracę
    z określeniem stanowiska jakie zajmuje. Przecież mógłbym trafić na
    gońca, ochroniarza lub sprzątaczkę a w szczególności zaproszoną przez
    jakiegoś pracownika osobę postronną.
    Niestety, rozmowa nie doszła do skutku a na wszelką korespondencję i
    telefony Vectra przestała odpowiadać.

    I co powiesz na taką równość?
    ---
    Ze masz racje a kto ma racje ten placi... ;P
    Gdyby zalozyc osobistom odPOwiedzialnosc urzednika lub pracownika firmy za czynnosci
    wyKOnywane na rzecz urzedu, panstwa czy firmy prywatnej to by tak PO-WINNO byc. Ale
    wtedy nikt by nie chcial tam pracowac. Albo nie za taKOm kase...no i ta
    odPOwiedzialnosc przelozylaby sie tak na jaKOsc obslugi oraz standardy moralne i
    odPOwiedzialnosc za decyzje czy stosowane wewnetrzne procedury...czyli kazdy bylby
    aktywnym wsPOluczestnikiem worzenia Nowej JaKOsci zycia publicznego inaczej mowiac
    "Dobrej Zmiany" ;P