eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    Date: Fri, 02 May 2014 21:37:19 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak
    żyć? :-(

    W dniu 2014-05-01 13:22, Mruk pisze:
    > ciekawe co to "nakaz płatniczy".

    "Nakaz płatniczy w postępowaniu upominawczym"
    Tak mam napisane na dokumencie.

    > i stary nakaz już nie istnieje. Zgodnie z pouczeniem, które pewnie jest
    > nadrukowywane na twoim egzemplarzu.

    Istnieje bo Sąd w kolejnych pismach się na niego powołuje.

    Następne pismo to "Postanowienie" o umorzeniu w części o te parę stówek
    (zgodnie z moją wolą)

    Następne pismo "Postanowienie" o nadaniu klauzuli wykonalności nakazowi
    zapłaty w postępowaniu upominawczym (temu z początku) co do kwoty x zł.

    > super, darowałeś. Darowałeś widać też podatek.

    Biorąc pod uwagę słowa premiera że składki do OFE nie są moje bo nie
    mogę sobie ich wybrać ;-) operowałem kwotami które są naprawdę moje.
    Sąd, pozwana w kilku pismach tylko mi przytakiwali.
    Co miałem zrobić jeśli w PITcie składki zostały ujęte?
    Domagać się brutto i być posadzony o wyłudzenie?
    Sprawdzać czy pracodawca zapłacił? Dlaczego ja? Sąd może sprawdzić jak
    prowadzi postępowanie.
    Co jeszcze głupiego i niepotrzebnego miałem zrobić żeby zadowolić biurwy
    sądowe?

    > nie, dostałeś wyrok a następnie na nim ktoś przybił klauzulę. To inny
    > wyrok. Z nakazem może nie mieć nic wspólnego.

    > klauzula to pieczątka. To nie jest inny dokument.

    Jak wyżej.

    > jeżeli tak tłumaczysz komornikowi jak tu na grupie to nie dziwie się,że
    > masz problem.

    Staram się ale jak widać nie masz pojęcia że można inaczej.
    A Można :-)

    > Rozumiem, że problem z pracodawcą polegał na tym, że miał wypłacić, było
    > na liście płac ale nie poszedł przelew ? Na czym miał zyskać pracodawca
    > składając sprzeciw ?

    Pracodawca sfałszował dokumentację na temat rozliczenia urlopów.
    Słowo przeciwko słowu. Szkoda mojego czasu i sądu. Taka postawa
    obywatelska żeby ułatwić życie. :-)

    > syndyk może się domagać zwrotu

    Czy coś wskóra? Firma w upadłości likwidacyjnej.