eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak
    żyć? :-(
    Date: Thu, 01 May 2014 13:22:55 +0200

    > Został wydany nakaz płatniczy w postępowaniu uproszczonym z podaną kwotą
    > x zł _netto_.

    ciekawe co to "nakaz płatniczy".

    > Pracodawca się odwołał bo chciał przeciągnąć sprawę i kłócić się o kilka
    > stówek.

    i stary nakaz już nie istnieje. Zgodnie z pouczeniem, które pewnie jest
    nadrukowywane na twoim egzemplarzu.

    > Ja widząc co się dzieje darowałem mu te kilka stówek (dostanę odsetki) i
    > zgodziłem się na kwotę do której się przyznał.

    super, darowałeś. Darowałeś widać też podatek.

    > Dostałem klauzulę wykonalności tego nakazu nakazu ale na mniejszą kwotę
    > podaną bez słowa _netto_!!! A resztę kwoty umorzono.

    nie, dostałeś wyrok a następnie na nim ktoś przybił klauzulę. To inny
    wyrok. Z nakazem może nie mieć nic wspólnego.

    > Nie nowy nakaz ale klauzula wykonalności starego na inną bezsporną
    > kwotę. Sam byłem zdziwiony że tak można.

    klauzula to pieczątka. To nie jest inny dokument.

    > Konkludując. Stanęło na tym że teraz po otrzymaniu pita od komornika
    > będę składał korektę do zeznania za 2012 rok i udowadniał że mam dwa
    > razy zapłacony podatek od tego samego wynagrodzenia.
    > Ciekawe jakie kłody pod nogi rzuci mi teraz US.
    > Już się nie mogę doczekać :-)

    jeżeli tak tłumaczysz komornikowi jak tu na grupie to nie dziwie się,że
    masz problem.

    Rozumiem, że problem z pracodawcą polegał na tym, że miał wypłacić, było
    na liście płac ale nie poszedł przelew ? Na czym miał zyskać pracodawca
    składając sprzeciw ?

    syndyk może się domagać zwrotu