  • Data: 2013-05-10 16:10:31
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania (nabyte w spadku w 2008)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2013 13:22, drozdziak pisze:

    > Poniewaz kupujacy to ktos, do kogo mam pelne zaufanie
    > i chyba on do mnie rowniez (mam nadzieje) to mozemy
    > sobie na takie cos pozwolic.

    Pełne zaufanie, póki coś się nie stanie że np. utraci wypłacalność.

    [ciach]

    > 3. No i czy to rozwiazanie rzeczywiscie chroni mnie przed
    > podatkiem od sprzedazy mieszkania?

    Nie. Bo fiskus może całkiem słusznie argumentować, że była to formalna
    fikcja, mająca na celu uniknięcie podatku, a tak na prawdę sprzedaż
    miała miejsce w chwili "wydania" lokalu.

    Bezpieczniejsza będzie wersja z wynajmem, chociaż nie wiem jak to
    wygląda w zakresie odliczeń podatkowych za remonty - spytaj się na
    grupie o podatkach.

    PS: zawijaj wiersze.