    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podatek od darowizny
    Date: Tue, 10 May 2005 18:29:47 -0500

    JanuszHr wrote:
    > Tue, 10 May 2005 17:06:24 -0500, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):
    >
    > No ale dziadkowie są bardzo oszczędni
    > Ja myślę ,że autor pytania dokładnie czyta co piszemy i wyciągnie właściwe
    > wnioski z naszej wymiany pogładów

    też tak myślę,
    np. dziadkowie są oszczędni i trzymali kasę w domu w gotówce i dlatego
    przez bank nie szło. Przecież mogą.
    I dlatego te 10 tyś to dali rodzicom wnuczka, czyli swoim dzieciom, żeby
    te zapłaciły za mieszkanie dla wnuczka i zapewne rodzice potrafią
    udokumentować wpłatę gotówkową 10 tyś na swoje konto, z którego potem
    zapewne przelewem zapłacili za mieszkanie.
    Albo jeśli płacili gotówką z ręki do ręki, to zapewne potrafią
    udokumentować po co im było dodatkowe 10 tys, że wypłącili całe 65 tyś z
    konta, bo przecież 10 już mieli do dziadków więc tyle nie było potrzeba.

    No i zapewne wszyscy zgodnie będą potrafili odpowiedzieć identycznie na
    jakich warunkach pożyczka została udzielona i kiedy ma być spłacona i w
    jakich ratach.
    :)