  • 1. Data: 2005-01-10 16:02:51
    Temat: Pod jaki adres doręczyć pismo zarządowi wspólnoty mieszkaniowej?
    Od: Bolesław <b...@t...pl>

    Mam następujący problem:
    zarząd wspólnoty mieszkaniowej składa się z kilku osób (5 chyba), każda
    z nich oczywiście mieszka pod innym adresem. Chcę wysłać oficjalne pismo
    do wspólnoty i nie wiem jaki adres podać. Zarząd nie ma żądnego biura,
    ani oddzielnego adresu.

    Drugi problem:
    zamierzam pozwać tę wspólnotę do sądu i nie wiem jaki adres wskazać, czy
    mam wymienić jako pozwanych wszystkich członków zarządu z ich prywatnymi
    adresami, czy wystarczy jeden członek zarządu i jego adres?

    Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie, jak to w praktyce wygląda?

    Bolo

  • 2. Data: 2005-01-11 05:05:34
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bolesław" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > adresami, czy wystarczy jeden członek zarządu i jego adres?
    >
    > Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie, jak to w praktyce wygląda?

    Ktoś pełni funkcję przewodniczącego zarządu wspólnoty i na jego adres
    wysyłasz listy polecone.
    Tutaj gotowe pisma:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Wspolnota/spi
    s_tresci.html

  • 3. Data: 2005-01-11 15:36:04
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "cosmo" <m...@U...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bolesław" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś pełni funkcję przewodniczącego zarządu wspólnoty i na jego adres
    > wysyłasz listy polecone.

    nie ma obowiazku wyboru przewodniczacego, moze byc rownowazny zarzad
    pismo mozna wyslac do dowolnego z czlonkow zarzadu