  • Data: 2013-02-17 19:35:22
    Temat: Re: Pocztówki z sądu
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeżeli nie poleconym to nic nie dostałeś.

    Oni tak polecone wysyłąją. Polecony , w środku druk wypełniony, a na
    zewnątsz, z pszodu koperty pieczątka z wypełnionymi pozycjami, podane słowo
    termin, potem data i godzina.
    Nie wiem czy to legalne. Ale na pewno mafi ułatwia mieszanie ludziom w
    zyciorysie.
    A to światło wyłączą dzień pszed, a to pociąg lub autobus się spuźni, ....