eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!dia
    blo2.news.osn.de!195.114.241.69.MISMATCH!feeder.news-service.com!postnews.googl
    e.com!news1.google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
    !feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 26 Nov 2010 17:46:33 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
    SeaMonkey/2.0.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    References: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl> <icm3s6$bhs$3@news.onet.pl>
    <4cee9873$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <icnot4$7mb$7@news.net.icm.edu.pl>
    <4cef6ab6$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    <ico4pi$esm$1@news.net.icm.edu.pl> <ico5i4$jot$1@news.onet.pl>
    <icobe5$r1a$1@news.net.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <icobe5$r1a$1@news.net.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Message-ID: <4cefe4d3$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.213.112
    X-Trace: 1290790099 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27032 83.11.213.112:21538
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660513
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik niusy.pl napisał:
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    >
    >>> Jakie znaczenie ma prawdopodobieństwo jeśli w dowolnej niemal chwili
    >>> można złożyć reklamację na przesyłkę, która w ogóle nie została wysłana
    >>> a postępowanie reklamacyjne będzie się toczyło przez jakiś czas ???
    >>
    >> Reklamacja musi zawierać oryginał dowodu nadania.
    >
    > No ale to nadal może być nieprawdziwy dowód nadania. Nieważne, napisano
    > już, że nadanie jest pewne.

    W takim przypadku reklamacja zakończyła by sie po paru dniach
    oskarżeniem reklamującego o oszustwo (po prostu na pierwszym etapie
    wpisywania numeru nadania w system) a nie doszłoby do żadnego
    podpisywania czegokolwiek przez odbiorcę.

    Zresztą spróbuj złożyć reklamację na poczcie posługując się czymkolwiek
    oprócz oryginału nadania i opisz swoje doświadczenia na grupie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1