  • 1. Data: 2003-02-28 23:56:33
    Temat: Poczta - zagubienie paczki
    Od: "MikeXex" <M...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow ;)

    W ciagu ostatnich kilku tygodni wyslalem sporo paczek - Poczta Polska
    ktora doprowadzial do zagubienia jednej z nich - paczka nie byla
    ubezpieczona
    niemniej jednak miala wartosc (260zl + szkoty przesylki) moge to udowodnic
    tym iz osoba (klient) zamawiajacy "ta paczuszke" przedplacil mi wymieniana
    kwote na konto. Teraz poczta stara sie mymigac od oddania pelnej kwoty
    a jedynie ok 90zl (??). Moja firma nie dosc ze zostala narazona na straty
    to na dodatek stracila "dobre imie" gdyz towar nie doszedl "na czas" do
    klienta
    no i musialem wyslac kolejna paczke - czy mam jakies podstawy by zadac
    pelnej kwoty w przypadku gdy paczka nie nie byla ubezpieczona ?

    Czy moge pozwac cywilnie (prosze mnie poprawic jesli cos zle pisze) osobe
    (listonosza) ktory doprowadzil do zagubienia tej paczki czy "doczepic" sie
    do calej poczty ? no i czy mam jakies szanse na odzyskanie swoich pieniedzy
    ?

    --
    pozdrawiam:
    <= MikeXex => M...@w...pl gg: 877080; gg praca:1188517

  • 2. Data: 2003-03-01 07:22:10
    Temat: Re: Poczta - zagubienie paczki
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MikeXex" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (listonosza) ktory doprowadzil do zagubienia tej paczki czy "doczepic" sie
    > do calej poczty ? no i czy mam jakies szanse na odzyskanie swoich

    Nie masz.
    Poczta zdaje sie ma zryczałtowany cennik tj. właśnie jakieś 90 zł/kg
    To, że paczka ma dla ciebie inną wartość nie ma znaczenia. Trzeba było
    ubezpieczyć paczkę.
    Dokładnie tak samo jest z bagażem lotniczym. Stała stawka za kg i nikogo nie
    obchodzi ile to było warte.

  • 3. Data: 2003-03-01 17:57:48
    Od: "MikeXex" <M...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ubezpieczyć paczkę.
    > Dokładnie tak samo jest z bagażem lotniczym. Stała stawka za kg i nikogo

    Tego sie obawialem - dzieki za odpowiedz