    From: "Ela:-\)" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta-przesylka
    Date: Sat, 30 Aug 2003 10:33:09 +0200

    > Ja nadałem 2 listy polecone priorytetowe. Doszły do adresatów następnego
    > dnia jako....... nie polecone, nie mały przyklejonych eRek.
    > Po 4 tygodniach złożyłem reklamację. Teraz poczta pyta się moich adresatów
    > czy dostali taki list polecony, a adresaci mnie się pytają czy dostali.
    > Jeden z adresatów dla świętego spokoju podpisał im, ze dostał, a drugi
    > napisał, że dostał jako zwykły.
    > Na poczcie gdzie nadawałem te listy... nie ma tych listów w ewidencji
    > wychodzącej.
    > Naprawdę nie wiem jak to się stało, ze ja nadawałem listy polecone i co
> [...]
    witam!
    oj jakos wyluzowac nie moge:-))
    dawno powinna dojsc ta przesylka do goscia w koncu nie pierwszy raz ja
    wysylalam do niego.No ale teraz pierwszy raz nie doszla.Byla wysylana
    poleconym prioryetem, takze jak wyslalam w piatek w poniedzialek powinna
    byc, a jest sobota:-(
    moze i moj blad ze nie zdeklarowalam wartosci przesylki, ale przeciez poczta
    jest po to aby dostarczac przesylki bez wzgledu co jest w srodku. Nie
    pierwszy raz wysylalam wartosciowe rzeczy, ale tearz ktos chyba przyuwazyl
    hehe
    tylko nie mowcie mi ze sama jestem sobie winna, wysylaljac wartosciowe
    rzeczy przesylka, bo kurcze poczta jest od tego aby dostarczac.
    no trudno wtopilam 2 telefoniki
    pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia
    Beata