  • Data: 2004-03-09 00:24:48
    Temat: Re: Poczta polska i spam
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 8. marca 2004 08:14 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Ponury Kosiarz:

> [...]
    > bloku) czasami nie może tego syfu pomieścić. Pojawiają się ostatnio:
    > - katalogi marketu REAL
    > - ulotki szkół językowych
    > - gównane czarno - białe kserówki ulotek o zabudowie balkonu
    > - jakieś oferty wyjazdu do obiektów sakralnych połączonych z promocją
    > garnków lub kosmetyków
    > - wiele wiele innych.
    > Teraz mam pytanie, czy otworzenie mojej skrzynki na listy przez osobę inną
    > niż listonosz jest naruszeniem prawa lub przepisów o poufności
    > korespondencji ?
    > Czy w ogóle ktokolwiek poza listonoszem ma prawo ją otwierać ?

    Sęk w tym, że to listonosz roznosi (przynajmniej te z Reala). A małe
    wciskają szparami. Można napisać pismo na pocztę i poprosić o wykluczenie z
    druków bezadresowych. U mnie listonosz nalepił w środku znaczek i już nie
    wkłada.

    > Czy Poczta może mieć umowę np. z Realem o dostarczanie spamu ?

    Każdy może zamówić taką usługę, ty też. Jest cennik i już.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)