    From: "Maxiuca" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Date: Mon, 14 Jul 2008 13:02:28 +0200

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g5fakp$1cl9$1@opal.icpnet.pl...
    > Ale do dupy z taką "firmą", co nawet pieczątki nie ma.

    A niby posiadanie pieczątki to jest jakiś wyznacznik poważności czy ważności
    firmy? Bo ja osobiście związku nie widzę. Dla mnie pięczątka to jest relikt
    przeszłości. Niby po co mi ona?
    Sam ostatnio się z taką bzdurą spotkałem jak załatwiałem formalności celne.
    Firma która odprawiała przesyłkę poprosiła mnie o upoważnienie do odbioru
    przesyłki w moim imieniu z pieczątką albo na papierze firmowym. Nie mam ani
    jednego ani drugiego, wiec spytałem się czy nie wystarczy mój podpis
    (wystarcza w banku jak zaciągam zobowiązania, wystarcza urzędowi skarbowemu)
    no i usłyszałem "nie, musi być pieczątka albo papier firmowy, wie Pan w
    jakim kraju żyjemy". No niestety wiem...

    A wracając do poczty to widziałem ostatnio taką akcje u siebie. Jakiś
    człowiek odbierał polecony na firmę i jak pani poprosiła o pieczątkę to
    wyciągnał z portfela kopię wpisu do rejestru, pokazał i dostał list.

    --
    Max