eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta gubi paczke - gdzie granica odpowiedzialnosci sprzedajacego i kupujacego? › Re: Poczta gubi paczke - gdzie granica odpowiedzialnosci sprzedajacego i kupujacego?
  • Data: 2018-09-01 08:20:14
    Temat: Re: Poczta gubi paczke - gdzie granica odpowiedzialnosci sprzedajacego i kupujacego?
    Od: Karol <b...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Jul 2018 10:59:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:pjehp4$nd5$...@n...news.atman.pl...
    >>Aukcja, kupujący przelewa należną kwotę (cena + koszty wysyłki) na
    >>rachunek sprzedającego, sprzedający wysyła paczkę, paczka ginie -
    >>gdzie jest granica odpowiedzialności sprzedąjcego i kupującego (osoby
    >>fizyczne nieprow. dział.)?
    >
    > A jak sie umowili w szczegolach ?
    >
    > Bo tak w ogolnosci to nie widze klopotu na poczatku - sprzedawca
    > reklamuje, dostaje odszkodowanie, zwraca pieniadze.
    > Tylko potem sie okazuje, ze z uwagi na najtansza paczke poczta zwraca
    > drobna kwote, bo nie miala okreslonej wartosci.
    >
    > J.

    Tak, dokładnie tak.
    Kupujący zamawiają najtańszy transport, a gdy paczka ginie poczta daje
    tylko odszkodowanie wg swojego regulaminu.
    Firmy kurierskie ubezpieczają paczki chyba nawet do 5000 zł w cenie
    najtańszego transportu.


    --
    Karol M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1