  • Data: 2013-07-01 21:03:03
    Temat: Re: Poczta elektroniczna
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2013 20:00, Liwiusz pisze:

    > I jak sobie pizzę mailem na obiad do pracy zamawia, to też pisze jako
    > spółka? Czy jako Jan Kowalski?

    A to zależy czy zamawia na rachunek spółki czy swój Kowalskiego w ramach
    przerwy na lunch i wtedy jest ,,cywilem''. Tak jak ja teraz piszę do
    ciebie jako Przemysław Adam Śmiejek, a nie jako pracownik spółki X, Y
    czy Z.

    Zresztą mogę być pracownikiem 20 spółek. Czy moje pismo ma zawierać dane
    wszystkich z nich?

    Tak ja to rozumiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek