eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska - utrata paczki › Re: Poczta Polska - utrata paczki
  • Data: 2004-05-31 15:01:18
    Temat: Re: Poczta Polska - utrata paczki
    Od: "Portator" <i...@N...solutions.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:opr8vchguu73akwt@localhost...
    Dnia Mon, 31 May 2004 16:39:33 +0200, Portator
    <i...@N...solutions.net.pl> napisał:

    > Witam serdecznie.
    > Pierwszy raz pisze na grupe.
    > Mam pytanie, nadalem paczke pocztowa za pobraniem ok. 1300 pln. Paczka
    > zaginela, oczywiscie w niewyjasnionych okolicznosciach. Po reklamacji,
    > ktora
    > Poczta Polska uznala za zasadna otrzymalem odszkodowanie w wysokosci
    > 95,43 -
    > zamiast pobrania w kwocie 1300 pln. Oczywiscie odwolam sie od tej
    > decyzji,
    > czy mam jakies szanse??
    > Ustawa o Prwaie Pocztowym w Art. 58. mowi:
    >
    > 1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi
    > pocztowej przysługuje odszkodowanie:
    > ...
    > 2) za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    > wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej
    > nadanie;
    >



    -Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie.

    -Poczta zapłaci ci tylko 10 x opłatę za nadanie. Przepis jest jasny. Na

    -jakiej podstawie chcesz żadać więcej?

    -Gdybyś nadał paczkę jako wartościową zwróciliby zadeklarowaną wartość - no

    -ale oczywiście to by więcej kosztowało.



    na podstawie pobrania jakie mialem uzyskac za wykonana usluge, czy to nic
    nie znaczy??



    SI


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1