eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska - utrata paczki › Re: Poczta Polska - utrata paczki
  • Data: 2004-05-31 14:42:42
    Temat: Re: Poczta Polska - utrata paczki
    Od: Falkenstein <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 31 May 2004 16:39:33 +0200, Portator
    <i...@N...solutions.net.pl> napisał:

    > Witam serdecznie.
    > Pierwszy raz pisze na grupe.
    > Mam pytanie, nadalem paczke pocztowa za pobraniem ok. 1300 pln. Paczka
    > zaginela, oczywiscie w niewyjasnionych okolicznosciach. Po reklamacji,
    > ktora
    > Poczta Polska uznala za zasadna otrzymalem odszkodowanie w wysokosci
    > 95,43 -
    > zamiast pobrania w kwocie 1300 pln. Oczywiscie odwolam sie od tej
    > decyzji,
    > czy mam jakies szanse??
    > Ustawa o Prwaie Pocztowym w Art. 58. mowi:
    >
    > 1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi
    > pocztowej przysługuje odszkodowanie:
    > ...
    > 2) za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie
    > wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej
    > nadanie;
    >


    Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie.
    Poczta zapłaci ci tylko 10 x opłatę za nadanie. Przepis jest jasny. Na
    jakiej podstawie chcesz żadać więcej?
    Gdybyś nadał paczkę jako wartościową zwróciliby zadeklarowaną wartość - no
    ale oczywiście to by więcej kosztowało.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1