  • Data: 2004-06-01 19:55:45
    Temat: Re: Poczta Polska - utrata paczki
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c9houa$7nu$1@atlantis.news.tpi.pl>, Portator wrote:
    > Dziekuje za odpowiedzi, znaczy sie zostalem okradziony w swietle przepisow
    > i nikt nie poniesie za to odpowiedzialnosci. Do czego to wszystko zmierza.

    Parę dni temu pisał ktoś na tej grupie, że zgłosił na policji kradzież
    paczki na poczcie. Podobno przyjęli, przesłuchania i śledztwo było.
    Poszukaj tego posta (nie dalej jak do 2 tyg. wstecz). Myślę, że jeśli
    jest, tak jak ktoś opisywał, to warto zgłosić.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę