    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kami <K...@j...net>
    Subject: Re: Poczta Polska i piorytet
    Sender: Kami <K...@j...net>
    Date: Sat, 28 Dec 2002 20:53:24 +0100

    > From: Jarosław Łysio [mailto:j...@N...gazeta.pl]
    > Posted At: Saturday, December 28, 2002 7:33 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Poczta Polska i piorytet
    > Subject: Re: Poczta Polska i piorytet

    > Zbyt pochopnie dajesz się pozbawić swoich części ciała ;-)))
    > Są i mają się całkiem nieźle :-)))

    Masz racje, moja bardzo duża culpa :-D Muszę się dokształcić :-/ Ech :-/

    > Od kilku lat nie można wysłać zwykłej przesyłki listowej ze
    > świadczeniem "ekspres", przesyłkę rejestrowaną natomiast można.

    Pewnie dlatego mi się popitoliło :-/

    [ciach]

    > Wtedy nie było podziału na przesyłki ekonomiczne i
    > priorytetowe, ale to nie
    > ma nic do rzeczy.
    > Dalej można nadać przesyłkę rejestrowaną jako ekspresową.

    Uhm.

    > opóźnienie - moim
    >
    > Jesteś w błędzie. Nie można. Poczta Polska nie gwarantuje
    > terminu doręczenia
    > przesyłek priorytetowych.

    To wiem, bo to tylko wewnętrzna norma jakościowa PP, tak samo jak to
    jest u innych operatorów pocztowych w Europie. Ale wydawało mi się, że w
    przypadku przesyłki poleconej terminowość dostarczenia też można
    reklamować. Ale zdaje się, że masz rację (chociaż muszę to sprawdzić, bo
    jak nie sprawdzę, to nie zapamiętam)...

    Idę się dokształcać... :-/

    --
    Kami (załamana stanem własnej wiedzy)